.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهد کمترین تنش های کارگری در مازندران هستیم
مدیرکل تعاون مازندران از فعالیت 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد وگفت: شاهد کمترین تنش کارگری هستیم.

به گزارش شمال نیوز، کامران اصغری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید توجه به تولید و برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی در دستور کار ویژه دستگاه‌ها باشد و ضمن برداشته شدن موانع تولید پشتیبانی‌های ویژه ای صورت گیرد.

 

وی از فعال بودن بیش از ۸۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در مازندران خبر داد و افزود: تعامل ویژه با تشکل‌ها سبب پیشگیری از بسیاری از مشکلات در واحدهای تولیدی شده و شاهد کمترین تحصن و تنش کارگری بودیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه مازندران سهم بسزایی در بحث تولید در سه حوزه کشاورزی، خدمات و صنعت دارد بیان کرد: در راستای توجه به سلامت کارگران نیز ۱۷ هزار درخواست بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور دریافت کردیم و همکاری خوبی با تأمین اجتماعی در این زمینه داشتیم.

 

اصغری ادامه داد: در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی با عملکرد خوب سه بانک رفاه، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید توانستیم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اهم از حمایتی و غیر حمایتی پرداخت کنیم.

 

وی گفت: تاکنون نیز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده که استان مازندران در این زمینه در سطح کشور در رده‌های برتر قرار دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: در بخش یارانه دستمزد نیز با هدف ایجاد اشتغال جدید انجام شده دو هزار و ۳۹ نفر سهم استان بوده، اما خوشبختانه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر جذب شده‌اند و در این حوزه شاهد تحقق ۱۵۵ درصدی بودیم که از استان‌های برتر در سطح کشور هستیم.

 

این مسئول ادامه داد: در سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران برای اعطای تسهیلات به تعاونی‌ها ۵۶۰ میلیارد تومان مصوب شد که با تعامل ویژه ای که با بانک توسعه تعاون داریم کارهای نهایی پرداخت آن در حال انجام است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.58 seconds.